PracaGrupypl.praca.szukanazlece WWW

  • 1. Data: 2002-12-14 10:51:52
    Temat: zlece WWW
    Od: <p...@p...onet.pl>

    zlece wykonanie strony www.
    zalezy mi na bardzo profesjonalnym wygladzie.
    ze wzgledu na to ze strona ma byc bardzo prosta, pojedyncza nie chce
    przeznaczyc na nia wiecej niz 150pln. mozliwa stala wspolpraca przy jej
    aktualizowaniu. prosze o oferty z przykladami.
    pozdrawiam
    przemek
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-12-14 15:03:47
    Temat: Re: zlece WWW
    Od: "Marcin Szafran" <j...@p...onet.pl>

    > zlece wykonanie strony www.
    NTG
    pl.praca.oferowana
    Marcin

  • 3. Data: 2002-12-15 12:39:01
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> wrote:

    > zlece wykonanie strony www.
    > zalezy mi na bardzo profesjonalnym wygladzie.
    > ze wzgledu na to ze strona ma byc bardzo prosta, pojedyncza nie chce
    > przeznaczyc na nia wiecej niz 150pln.

    Bądź poważny, człowieku.
    ALBO zależy Ci na profesjonalnym wyglądzie, ALBO przeznaczasz
    na nią 150 zł. Profesjonalny layout będzie Cie kosztował
    10 razy więcej.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2002-12-15 13:22:04
    Od: "_318_" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ALBO zależy Ci na profesjonalnym wyglądzie, ALBO przeznaczasz
    > na nią 150 zł. Profesjonalny layout będzie Cie kosztował

    obawiam sie ze niestety sie mylisz.

  • 5. Data: 2002-12-16 22:26:49
    Od: "cary" <k...@s...ek.univ.gda.pl>

    > Bądź poważny, człowieku.
    > ALBO zależy Ci na profesjonalnym wyglądzie, ALBO przeznaczasz
    > na nią 150 zł. Profesjonalny layout będzie Cie kosztował
    > 10 razy więcej.
    true.
    cary

  • 6. Data: 2003-02-25 13:42:17
    Od: holyboy <h...@N...pl>

    ... Zdaje się, że w N 15 gru 2002 14:22:04 _318_ napisał (a):

    > obawiam sie ze niestety sie mylisz.

    rotfl!

    --
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> wrote:

    Mój system JEST stabilny bo przeinstalowywuje go bardzo czesto.

  • 7. Data: 2003-02-25 13:53:19
    Od: "monika" <m...@p...onet.pl>

    Ma rację, za 150 zł zrobi Ci stronę albo ktoś początkujący, albo
    partacz...ale to wszystko kwestia gustu...