PracaGrupypl.praca.dyskusje › zgubione L4

  • 1. Data: 2004-12-06 11:06:02
    Temat: zgubione L4
    Od: "zona alberta" <misia=tonie=@=toteżnie=fr.pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy na dobrą grupę kieruję to pytanie (jeśli nie, wybaczcie i
    skierujcie gdzie indziej).
    Co robić w przypadku zgubienia L4? L4 wydane było w zeszły poniedziałek.
    Lekarz twierdzi, że kopii nie da, ZUS twierdzi, że nie da i że powinien
    dać lekarz. Przecież każdy druk ma swoje unikalne oznaczenie, więc co za
    problem?

    dziękuję za odpowiedzi.
    żona

  • 2. Data: 2004-12-06 11:17:25
    Temat: Re: zgubione L4
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    zona alberta napisał(a):
> [...]
    > Lekarz twierdzi, że kopii nie da, ZUS twierdzi, że nie da i że powinien
    > dać lekarz. Przecież każdy druk ma swoje unikalne oznaczenie, więc co za

    Na żądanie lekarz ma obowiazek wystawic duplikat.
    Trzeba być tylko stanowczym.

  • 3. Data: 2004-12-06 18:25:49
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Na żądanie lekarz ma obowiazek wystawic duplikat.
    > Trzeba być tylko stanowczym.

    dokladnie lekarz powinien wydac duplikat i kropka

  • 4. Data: 2004-12-06 19:23:17
    Od: "zona alberta" <misia=tonie=@=toteżnie=fr.pl>

    W artykule news:cp2869$muv$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): gosc z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

    > dokladnie lekarz powinien wydac duplikat i kropka

    Dziękuję wszystkim za pomoc

    pozdrawiam
    żona