PracaGrupypl.praca.dyskusje › zbieram na cherry MIX

  • 1. Data: 2003-10-07 16:02:50
    Temat: zbieram na cherry MIX
    Od: "menel" <p...@W...onet.pl>

    19401076-50129168 (Lukas Bank) .... zbieram na weekend na Cherry MIX :-)

    Az mnie suszy...:) ..... nie mam milosci..wiec chociaz tym sobie przyjemnosc
    sprawie :))

    Cherry mix kosztuje 3,80 :) Wszytskie pieniazki zostana przeznaczone na alkohol.
    Na grupie oczywiscie napisze kto przyczynil sie do mojego alkoholizmu :) no
    i podam link do strony na ktorej zamiescze zeskanowany paragon z data godzina i
    nazwa towaru :) ...... Nie mam tych 3, 80 poniewaz wszytsko poszlo na
    egzaminy....jestem studentem..to chyba wiele wyjasnia :)

    Jesli mnmie rozumiesz i masz dobre serce , przelej 10 groszy ,jesli zrobi to
    38 osob to będzie wisienka :)

    papcia