PracaGrupypl.praca.szukana › .zawodowy Internauta

  • 1. Data: 2003-04-02 16:03:08
    Temat: .zawodowy Internauta
    Od: d...@i...pl

    Chcesz zarabiać konkretne pieniądze? Wiem że napewno tak!!!
    A ja pokoże Ci jak możno to osiągność!
    Wystarczą podstawy angielskiego, dostęp do internetu i oczywiście dużo wytrwałości.
    :-)
    Oferta pracy znajduje sie na stronie:
    http://gagster.fm.interia.pl/zarabianie.html

    d...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-10 17:48:22
    Temat: Re: .zawodowy Internauta
    Od: "JM" <W...@a...pl>

> [...]
    > A ja pokoże Ci jak możno to osiągność!
    > Wystarczą podstawy angielskiego, dostęp do internetu i oczywiście dużo

    Tobie przydalyby sie podstawy polskiego
    A placa od 500$, ktore uzbierasz po 30 latach, jezeli przedtem nie doczytasz
    pewnych punktow regulaminu, bo trzeba wiedziec, ze niektore firmy skasuja Ci
    caly Twoj miesieczny szmal (okolo 1-2$ plus premia za wpisowe) za
    niewykupienie reklamy itp
    byly naiwniak