PracaGrupypl.praca.dyskusjezasiłek a nauka › zasiłek a nauka
  • Data: 2002-01-06 17:46:02
    Temat: zasiłek a nauka
    Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy osoba będąca na zasiłku przedemerytalnym może przekwalifikować do nowego
    zawodu nim upłynie okres 3 miesięcy po którym może podjąć pracę? Takie
    przyuczanie ma polegać na miesięcznym "podglądaniu" pracy jaką ma wykonywać.
    Oczywiście przez ten czas nie będzie otrzymywała wynagrodzenia.
    Wdług mnie oczywiście może, ale czy przypadkiem jakaś "miła" pani z Urzędu
    Pracy nie przyczepi się. Proszę o uspokojenie mojego sumioenia :)

    Pozdrawiam Joanna