PracaGrupypl.praca.szukanazarabisz wystrczjąco?

  • 1. Data: 2005-08-12 18:03:46
    Temat: zarabisz wystrczjąco?
    Od: "Stanisław" <s...@w...pl>

    Poszukuję współpracowników
    http://www.pracazdomu.com/k

  • 2. Data: 2005-08-12 21:16:43
    Temat: Re: zarabisz wystrczjąco?
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Tu sie oglaszaja ludzie, ktorzy SZUKAJA PRACY. A ty szukasz frajerow (bo nie
    pracownikow, umowy o prace przeciez nie dajesz). Na pl.biznes tez smiecisz
    tym syfem. Jesli masz oferte pracy to pisz na pl.praca.oferowana - jesli to
    praca uczciwa, na umowe i tak dalej a ty masz IQ>75 (zeby spelnic warunki
    techniczne wyslania tam listu). Ale po co ja to pisze - na Twojej www
    klasyczny belkot marketingowy nic nie wnoszacy do rzeczy i kazacy zakupic
    pakiet startowy. Swoja droga cos dlugo do mnie idzie :>
    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź