PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji - ptania, sposób naliczania, okres płatności › zakaz konkurencji - ptania, sposób naliczania, okres płatności
    From: "Loodek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zakaz konkurencji - ptania, sposób naliczania, okres płatności
    Date: Tue, 11 Jan 2005 13:04:11 +0100

    Podpisałem umowe o zakazie konkurencji i jestem związany zakazem przez
    okres 6 mies od ustania stosunku pracy, za co mają mi płacić 25%
    wynagrodzenia otrzymanego za ostatni miesiąc przed ustaniem stosunku pracy.
    Odszkodowanie płatne jest w 6 ratach z dołu do 10 dnia miesiąca.
    Zostałem zwolniony 18 grudnia (a raczej tego dnia ustał stosunek pracy).
    Pytania:
    1. Czy odszkodowanie powinno być płatne 10 stycznia czy dopiero 10 lutego?
    2. Jak powinno zostać naliczone odszkodowanie? czy jest to 25% mojego
    wynagrodzenia za grudzień (od 01-12 do 18-12) czy za ostatni miesiąc pracy
    (18-11 do 18-12) a może za ostatni miesiąc kalendarzowy (01-11 do 30-11)?
    3. czy jest to 25% od kwoty netto, tej którą dostałem na konto, czy od kwoty
    brutto? (w umowie wynagrodzenie miałem określone jako XXX brutto + 20%
    premii zadaniowej, którą zawsze dostałem)
    4. a może naliczyć to trzeba w taki sposób 25% proporcjonalnie za grudzień
    za okres (19-12 do 31-12) płatne do 10-01, następnie 5 miesięcy za styczeń,
    luty, marzec, kwiecień, maj 25% wynagrodzenia netto płatne do 10 dnia
    następnego miesiąca, i 25% proporcjonalnie za czerwiec za okres (01-06 do
    18-06)?
    z góry dziękuje za pomoc ;)))