PracaGrupypl.praca.dyskusjezagranica

  • 1. Data: 2002-02-14 17:06:09
    Temat: zagranica
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    In article <a4gqp5$lk9$1@news.tpi.pl>, Sqra wrote:
    > co robi ? ( to ze analizuje wiem , chodzi o szczegoly )
    > jakie musi posiadac umiejetnosci i wyksztalcenie ?
    >
    > ineteresuje mnie wszystko co jest zwiazane z tymi dwoma magicznymi slowami

    To jakas wyjatkowo glupia nowomowa. Analizuje Internet? Analizuje w
    Internecie?

    Analizuje internetowo? Analizuje za pomocą Internetu? A jeśli nie analizuje
    samego Internetu, to co analizuje (za pomocą Internetu, internetowo albo w
    Internecie)? Najlepiej to chyba zapytaj się tego, który to wymyślił. ;)

    Samotnik

  • 2. Data: 2002-02-15 08:10:00
    Temat: Re: zagranica
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    a jest to gdzieś fizycznie zapisane? np. dzienniki ustaw lub cuś inszego?

    omc rezerwista
    Lisio

  • 3. Data: 2002-02-16 11:01:24
    Temat: Odp: zagranica