PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)

  • 31. Data: 2002-10-03 17:20:49
    Temat: Re: za ile da sie prze?yc w warszawie (2 osoby)
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Gdzies ty te puby z takimi cenami widziala? Ja nie mowie o mordowniach i
    > 'knajpach latajacych nozy', tylko o normalnych lokalach w normalnych
    > dzielnicach (jestem pewien ze na Brzeskiej i za piatke da sie przy budce
    > wypic piwo, ale ja tam nie pojde:)

    Obracalam sie glownie po tawernach w Wawie np taki dawny Kliper
    (Wola/Jelonki) czy Kliper II (Zoliboz) - piwko dokladnie 5,6,7 zeta. Pod
    parasolkami nad Wisla, niekoniecznie dresiarskimi - od 4zl za 0,4l
    Ale fakt faktem, ze wtych "lepszych" knajpach jest dosc drogo. Polecam
    Swingo na Jana Pawla - tam browar od 6-7zl, a zarcie (pychotka) ok 14zl.
    No chyba, ze ktos woli do Mariotu, gdzie sama woda niegazowana kosztuje
    ok 6zl :)

    Pozdrawiam,
    Cass