PracaGrupypl.praca.szukanaz 32 letnim doświadczeniem-szukam pracy

  • 1. Data: 2003-09-29 13:47:18
    Temat: z 32 letnim doświadczeniem-szukam pracy
    Od: "" <m...@o...pl>

    witam
    zwracam się do pracodawców na terenie województwa śląskiego (Sosnowiec,
    Będzin, Dąbrowa Górnicza) potrzebuję pracy na półtora roku, na cały etat,
    wynagrodzenie nie istotne (może być 400-500zł)oby składki ZUS były
    odprowadzane. mam 54 lata i przepracowane 32 lata na stanowiskach magazynier,
    ślusarz, brygadzista, operator urządzeń pneumatycznych, a także kierowca
    kat."B". proszę o rozważenie mojej kandydatury, półtora roku to nie dużo a
    mnie dużo pomoże.
    z poważaniem
    kontakt:
    m...@o...pl