PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie przez pracownika-kiedy zlozyc?

  • 1. Data: 2003-05-07 16:05:07
    Temat: wypowiedzenie przez pracownika-kiedy zlozyc?
    Od: "Asia" <w...@u...hoga.pl>

    Witam,
    jak wyglada dokladnie wypowiedzeniem umowy przez pracownika?
    Kiedy nalezy na pismie zlozyc taka decyzje, jesli wypowiedzenie jest
    miesieczne, a pracownik chcialby by stosunek pracy ustal: 1 wariant - z
    dniem 31 maja, 2 wariant: 30 czerwca?

    Pozdrawiam wszytkich i czekam na info.
    - Asia

    ________________
    Asia
    gg 680877

  • 2. Data: 2003-05-07 16:21:28
    Temat: Re: wypowiedzenie przez pracownika-kiedy zlozyc?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 May 2003 18:05:07 +0200, "Asia"
    <w...@u...hoga.pl> zakodował:

    >miesieczne, a pracownik chcialby by stosunek pracy ustal: 1 wariant - z
    >dniem 31 maja,

    Do końca kwietnia

    > 2 wariant: 30 czerwca?

    Do końca maja.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-07 18:46:43
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asia" <w...@u...hoga.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedy nalezy na pismie zlozyc taka decyzje, jesli wypowiedzenie jest
    > miesieczne, a pracownik chcialby by stosunek pracy ustal: 1 wariant - z

    na maj juz nie masz szans ...
    2 wariant - jutro lub w dowolnym dniu biezacego miesiaca ; i tak stosunek
    pracy ustanie w ostatnim dniu czerwca.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy