PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie- kolejne dylematy › wypowiedzenie- kolejne dylematy
    From: mdrok <b...@a...jest>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie- kolejne dylematy
    Date: Mon, 27 Mar 2006 22:10:55 +0200

    Witam,

    ostatnio widzę, że temat wypowiedzeń jest dość popularny na tej grupie
    więc mam nadzieję, żę nie przeoczyłem w archiwum odpowiedzi konkretnie
    na moje pytanie. Jeśli tak to nie bijcie :).

    Do rzeczy. 20 lutego podpisałem w umowę o pracę na czas określony tj.
    3 miesiące. Wygasa ona z dniem 19 maja. Teraz okazuje się, że być może
    będe mógł podjąć pracę gdzie indziej i chciałbym złożyć wypowiedzenie.
    W umowie mam zapis "Każda ze stron może wypowiedzieć niniejszą umowę z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia zgodnego z obowiązującymi przepisami
    prawa pracy, ze skutkiem na koniec miesiąca" Czy taki zapis jest w ogóle
    zgodny z prawem? To oznaczałoby, że jeśli złożyłbym wypowiedzenie do
    końca tego miesiąc to licząc okres 2 tygodni ostatni dzień przypadałby
    na połowe kwietnia gdzieś, ale według tej umowy "ze skutkiem na koniec
    miesiąca" wskazywałby na coś innego. Mam nadzieje, że się myle i mógłbym
    spokojnie po 2 tygodniach odejść.

    Za każde info z góry dziękuje
    Pozdrawiam.