PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 11. Data: 2012-12-06 22:20:14
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k9qrqo$lmj$1@node2.news.atman.pl...
    > ale ja nikogo nie pouczam, ot zadałem pytanie...

    To nie jest Twój prywatny folwark, a za całokształt będziesz kopany PO
    d..ie

  • 12. Data: 2012-12-07 15:54:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    stary sbecki europejski numer...

  • 13. Data: 2012-12-07 16:52:18
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > stary sbecki europejski numer...

    Ty masz albo zryty łeb, albo bierzesz dużą kasę od PO.
    Ciężko uwierzyć, że z własnej woli robisz z siebie debila. Że niby
    podszywasz się pod przeciwnika integracji europejskiej (i PO, nie wolno
    zapominać o PO) i w ten sposób wystawiając się na pośmiewisko ośmieszasz
    takich przeciwników. Częścią tej kampanii jest zadawanie infantylnych
    pytań na grupach programistycznych żeby stworzyć wrażenie, że niby
    przeciwnik PO i integracji to tłuk niepotrafiący korzystać z
    wyszukiwarki internetowej.
    Powiedz, ile PO ci za to płaci? A może obiecali ci jakieś stanowisko w
    spółce państwowej i jako działacz PO robisz to w ramach obowiązków
    działacza partii?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 14. Data: 2012-12-07 17:36:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    za dużo napisałeś, nie chce mi się tego czytać...
    ogólnie to nie rozumiem dyrektyw wspólnoty europejskiej i (co ważne) dobrze
    mi z tym...
    Wam też polecam, bo widze, że nerwowi z Waszmościów goście...

  • 15. Data: 2012-12-07 18:04:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a coś w temacie?

  • 16. Data: 2012-12-08 20:56:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 18:04:04 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > a coś w temacie?

    W temacie też zrobiłeś błąd, POwinno być wyPOwiedzenie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2012-12-09 10:48:53
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > W temacie też zrobiłeś błąd, POwinno być wyPOwiedzenie.

    POwiedział Borys POgoreło :))))

  • 18. Data: 2012-12-09 19:15:00
    Od: Borys POgoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 9 Dec 2012 10:48:53 +0100, Dennis napisał(a):

    > POwiedział Borys POgoreło :))))

    A przepraszam, zaPOmniałem zmienić.

    --
    Borys POgoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2013-01-04 00:46:52
    Od: <k...@w...pl>

    dlaczego nie piszecie na temat ? Jedno pytanie - w sumie nie jaka jest
    odpwiedz a tu jakies skojarzenia polityczne.... Tu na tej grupie tak jest ?

  • 20. Data: 2013-01-04 07:04:01
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2013-01-04 00:46, k...@w...pl pisze:
    > dlaczego nie piszecie na temat ? Jedno pytanie - w sumie nie jaka jest
    > odpwiedz a tu jakies skojarzenia polityczne.... Tu na tej grupie tak jest ?

    poczytaj posty identyfikatora, od razu zrozumiesz