PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za umowe o dzielo (i nie tylko) › wynagrodzenie za umowe o dzielo (i nie tylko)
    From: "Mickey" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wynagrodzenie za umowe o dzielo (i nie tylko)
    Date: Fri, 9 Aug 2002 18:52:27 +0200

    Witam,
    Mam pytanie: czym dla mnie (czyli osoby to "dzielo" wykonujacej) moze
    "grozic" sytuacja, w ktorej firma chce mi na umowie wpisac wiecej kasy, niz
    w rzeczywistosci dostane?
    I drugie pytanie - czy w ramach wynagrodzenia, rozpadajaca sie firma
    (likwiduja dzialalnosc) moze przekazac mi sprzet do tej firmy nalezacy
    (komputer, meble, cokolwiek)? Jesli tak, to na co nalezy uwazac przy tego
    typu umowie?
    Czy firma , ktora sie rozpada, musi cokolwiek placic od majatku, jaki w
    firmie na koniec jej dzialalnosci pozostaje? Inaczej mowiac, czy tlumaczenie
    na postawione przez mnie pytania jak powyzej - "chcemy przed koncem firmy
    wyprowadzic z niej jak najwiecej" maja jakiekolwiek uzasadnienie, czy jest
    to po prostu bajerowanie ewentualnie nieznajomosc zagadnienia?

    Dziekuje z gory
    Mickey