PracaGrupypl.praca.dyskusjewymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku? › wymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku?
  • Data: 2004-03-23 08:53:42
    Temat: wymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku?
    Od: "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!> szukaj wiadomości tego autora

    mam takie pytanie, jaki jest wymiar urlopu jesli ukonczylem 5letnie
    technikum z obowiazkowymi warsztatami i miesieczna praktyka w firmie,
    nastepnie ukonczylem dzienne 5letnie (z tym ze studiowalem 11semestrow
    ) studia na politechnice. W czasie studiow pracowalem na 3/4etatu przez 2
    lata (od 4 do 8 semestru) i od roku (czyli semestry 10 i 11, i nadal po
    ukonczeniu studiow) pracuje na pelen etat.

    jak to policzyc? bo ukonczone studia daja 8lat do wyliczenia wymiaru urlopu,
    technikum 5lat, wiec wychodzi ze powinienem miec >10lat wiec 26dni, ale u
    mnie w firmie twierdza ze sie liczy jedno albo drugie. Jesli tak, to jak sie
    liczy wymiar jesli podczas studiow pracowalem na etat? albo etat albo
    studia?

    pozdrawiam
    --
    Tomek