PracaGrupypl.praca.oferowanawykonanie strony www / Warszawa / zdalnawykonanie strony www / Warszawa / zdalna
    From: "Kuba" <1...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: wykonanie strony www / Warszawa / zdalna
    Date: Mon, 24 Jan 2005 23:16:41 +0100 (CET)

    Witam!
    Zlece wykonanie strony www dla niewielkiej restauracji specjalizujacej sie w
    jednym typie dan (dla przykladu - nalesniki).
    Bardziej niz znajomosc HTML liczy sie pomysl oprawy graficznej. Strona ma
    miec charakter informacyjny, nie sa wymagane (a wrecz sa zbedne) "bajery".
    Owszem, jakas mala animacja we Flashu moze sie pojawic, ale nie musi.
    Wazne jest, zeby strona dawala sie latwo modyfikowac (np. zmiany w menu) bez
    naruszania jej estetyki i bez koniecznosci robienia jej od nowa za kazdym
    razem (zmiany bede wykonywal sam).
    Nalezy przewidziec dodanie w pozniejszym terminie wersji jezykowych.
    Zdjecia i teksty beda dostarczone.
    Termin wykonania: dobrze gdyby powstala w lutym.
    Rozliczenie: faktura, umowa zlecenie, umowa o dzielo, do ustalenia.
    Prosze o podanie orientacyjnego kosztu i linkow do 2-3 wykonanych wczesniej
    stron.
    Cena jest istotna, ale nie decydujaca, bardziej liczyc sie bedzie pomysl.
    Dla wyjasnienia: ja jestem zleceniodawca, ze mna nastapi rozliczenie, ja
    bede decydowal o sprawach technicznych i organizacyjnych. Natomiast wybor
    projeku i jego akceptacja bedzie nalezec do wlasciciela restauracji.
    Zdecydowanie preferuje kontakt mailowy a...@a...pl - piszac prosze
    usunac cyfry z adresu. Wszelkie inne formy kontaktu mozna znalezc na mojej
    stronie www.aprim.pl

    --
    Pozdrawiam,

    Kuba