PracaGrupypl.praca.szukanawykonam strone www - ceny od 50zl

  • 1. Data: 2004-02-16 14:33:11
    Temat: wykonam strone www - ceny od 50zl
    Od: m...@o...pl

    wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na moja
    domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    przykladowe ceny.

  • 2. Data: 2004-02-16 16:26:29
    Temat: Re: wykonam strone www - ceny od 50zl
    Od: v...@I...wp.pl

    >wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na moja
    >domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    >przykladowe ceny.

    nawet 10zl bym ci nie dal za taki syf.
    to nawet nie jest poprawne.
    --
    Me Leet 101%.

  • 3. Data: 2004-02-16 16:44:21
    Od: "art-ts.webpark.pl" <design-ts(WYTNIJTO)@wp.pl>

    Uzytkownik <v...@I...wp.pl> napisal w wiadomosci

    > nawet 10zl bym ci nie dal za taki syf.
    > to nawet nie jest poprawne.
    > --
    > Me Leet 101%.
    jezeli robisdz strony za 50 zl, to co masz po odprowadzeniu podatku ? mozesz
    wystawiac faktury ? jak tak to zaplace Ci nawet 4000:) ahaha

  • 4. Data: 2004-02-17 19:44:30
    Od: "Vee Cha" <n...@p...com.pl>

    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc
    na moja
    > domowom

    a słownik ortograficzny masz?

    >strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    na stronie też są błędy. To są chyba jakieś jaja...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "When all else fails, follow instructions"

  • 5. Data: 2004-02-19 02:46:03
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    z jakiego gotowca sciagnoles stronke z portfolio bo jest nawet fajna ale
    reszta o pupe otluc... takich rzeczy sie nie wstawia na portfolio.. 1 czesc
    osob zobaczy i ucieknie(potencjalni klienci) a 2 czesc spadnie z krzesla ze
    smiechu ... jestes chyba jeszcze niesamowicie mlody i nie doswiadczony jak
    po 1 robisz strony za 50zl a po 2 jak myslisz ze za takie strony ktos Ci da
    nawet te 50zl ...