PracaGrupypl.praca.szukanawykonam projekt bazy danych i aplikację ZA DARMO

  • 1. Data: 2008-10-04 22:03:57
    Temat: wykonam projekt bazy danych i aplikację ZA DARMO
    Od: t...@o...pl

    W ramach realizacji pracy inżynierskiej na Politechnice Wrocławskiej
    mam do wykonania bazę danych oraz aplikację.
    Chciałbym zrobić coś rzeczywistego, a nie wymyślać sztuczny temat więc
    zapraszam potrzebujących do kontaktu. Tematyka projektu może być
    dowolna - zależy mi na tym, aby projekt był rzeczywisty i wynikał z
    potrzeb biznesowych. Wykonam projekt ZA DARMO - ja zdobędę dodatkowe
    doświadczenia, a Ty otrzymasz gotowe rozwiązanie.
    To czego będę potrzebował to czasu na konsultację (przez mail, telefon
    etc.) - jest to niezbędne aby móc zrealizować Twój pomysł tak jak tego
    oczekujesz.

    Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.