PracaGrupypl.praca.szukanawykonam projekt bazy danych - ZA DARMOwykonam projekt bazy danych - ZA DARMO
  • Data: 2008-02-24 23:19:51
    Temat: wykonam projekt bazy danych - ZA DARMO
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W ramach zajęć na Politechnice Wrocławskiej mam do wykonania projekt
    bazy danych.
    Ponieważ chciałbym zrobić coś rzeczywistego, a nie wymyślać sztuczny
    temat zatem podejmę się zebrania wymagań, analizy oraz wykonania
    projektu (z możliwą realizacją w postaci aplikacji).
    Tematyka zakresu bazy może być dowolna. Wykonam projekt ZA DARMO - ja
    zdobędę dodatkowe doświadczenia, a Ty otrzymasz gotowe rozwiązanie.
    Będę potrzebował jedynie niewielkiego czasu na konsultacje (może być
    na mail) - zebranie opisu biznesowego itp. itd.

    Projekt jest prowadzony przez bardzo doświadczonego prowadzącego (tzw.
    "kosa"), więc gwarantuję, że żadna kicha nie przejdzie. Będzie to
    zatem dobrze przemyślane i poprawne rozwiązanie.

    Czas realizacji: do końca czerwca 2008

    Zainteresowanych proszę o kontakt na mail.