PracaGrupypl.praca.szukana › wychowawca kolonii/obozów poszukuje pracy (Wroclaw)

  • 1. Data: 2006-05-02 09:35:32
    Temat: wychowawca kolonii/obozów poszukuje pracy (Wroclaw)
    Od: "Aga" <f...@g...com>

    Szanowni Panstwo!
    Mam na imie Agnieszka, mam 22 lata. Szukam pracy jako wychowawca na
    koloniach/obozach i pólkoloniach. Obecnie studiuje Informatyke
    chemiczna na Uniwerstyecie Wroclawskim i Informatyke na
    Uniwersytecie Slaskim. Ukonczylam kurs "Wychowawców placówek
    wypoczynku dla dzieci i mlodziezy". Jestem osoba otwarta, latwo
    nawiazujaca kontakt zarówno z doroslymi jak i dziecmi, jak
    równiez kreatywna, zorganizowana i odpowiedzialna. Posiadam
    zdolnosci organizacyjne. W trakcie nauki w LO przez dwa lata
    pomagalam w pracach samorzadu szkolnego, a przez rok pomagalam w
    nauce dzieciom z rodzinnych domów dziecka. Nabylam zatem
    doswiadczenie w organizowaniu pracy i czasu sobie oraz innym jak
    równiez nauczylam sie wspólpracy w grupie. Mam dobry kontakt z
    dziecmi i mlodzieza. Potrafie zorganizowac im czas a praca z
    dziecmi sprawia mi wiele przyjemnosci. Wielokrotnie opiekowalam
    sie nimi i pomagalam im w pokonywaniu trudnosci. Kocham podróze a
    moja najwieksza pasja sa góry. Uwielbiam górskie szlaki i
    piekne widoki. Mysle, ze moglabym moja pasja zarazic dzieci.

    Kontakt: z...@g...com