PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] szukam pracy kobieta

  • 1. Data: 2011-07-04 16:23:17
    Temat: [www.legnica.net.pl] szukam pracy kobieta
    Od: Praca<1...@l...net.pl>

    witam serdecznie! jestem młodą i bardzo kreatywną osobą, zdolną o wysokim
    poziomie kultury osobistej, posiadającą doświadczenie na różnych
    stanowiskach, szukam pracy na okres do listopada, może być zlecenie, z
    gwarancją zatrudnienia na studiach mgr.( system dzienny ) w listopadzie na
    1/2 etatu bądz dostosowując do grafiku, okres do listopada można
    potraktować jako próbny nie mam nic przeciwko, posiadam wykształcenie
    licencjat adminis., znajomość języków obcych, dośiadczenie jako sprzedawca,
    pracownik administracyjny, call-center etc.obycie w miejscu pracy znajomość
    przepisó z zakresu prawa cywilnego etc, umiejętność szybkiego pisania na
    komputerze, znajomość środowiska windows xp, vista 32 and 64 bit.
    umiejętność formułowania wniosków, odwołań. jestem osobą posiadającą dobre
    opinie z poprzednich prac posiadam silny charakter i odporność na stres.
    proszę tylko o konkretne telefony nie odpisuje! tylko konkretne spotkanie w
    miejscu pracy z cv.

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=102969

    --