PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] szukam pracy 1/2 etatu w administracji i nie tylko

  • 1. Data: 2011-03-20 15:56:24
    Temat: [www.legnica.net.pl] szukam pracy 1/2 etatu w administracji i nie tylko
    Od: Administracja<1...@l...net.pl>

    witam serdecznie jestem młodą konkretną, kreatywną i bardzo ambitną
    absolwentką na wydziale prawnym, która posiada liczne doświadczenie
    zawodowe również w administracji, umiejętność języków obcych w stopniu
    lekko zaawansowanym język angielski, rosyjski, niemiecki, wysoka kulturę
    osobistą i staż pracy. w gruncie rzeczy otwarta jestem na podjęcie pracy w
    systemie 1/2 etatu na ten moment do ukończenia studiów podkreślam, iż
    niektóre dni mam całkowicie wolne, interesuje mnie umowa zlecenie na okres
    próbny do momentu ukończenia studiów. proszę kierować ewentualne
    propozycje na k...@w...pl , po otrzymanym @ podam numer telefonu.

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=89266

    --