PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] mlody doswiadczony doradca klienta poszukuje pracy

  • 1. Data: 2011-07-02 14:12:47
    Temat: [www.legnica.net.pl] mlody doswiadczony doradca klienta poszukuje pracy
    Od: Jacek<1...@l...net.pl>

    witam,

    jak w tytule jestem młodym, szukającym nowych wyzwań a przede wszystkim
    możliwości rozwoju człowiekiem. poszukuje pracy w branży sprzedażowej,
    szerokopojętej, gdyż mam w tej dziedzinie nie małe doświadczenie, a także
    odbytych w tym kierunku wiele szkoleń, tj. standardy obsługi klienta. wiem
    jak pracować z klientem, obcowanie z ludźmi to dla mnie sama przyjemność.
    władam bardzo dobrze językiem angielskim, mam też doświadczenie w pracy w
    dziale it, dlatego też praca na komputerze nie stanowi dla mnie żadnego
    problemu. kontakt 607 809 967

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=102782

    --
    Ogłoszenia ze stron http://www.legnica.net.pl oraz http://www.livecity.pl
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a

  • 2. Data: 2011-07-03 10:25:12
    Od: Pracuj <p...@g...com>

    On 2 Lip, 10:12, Jacek<1...@l...net.pl> wrote:
    > witam,

    http://wroclaw.gumtree.pl/c-Praca-sprzedaz-handel-pr
    aca-w-sklepie-Specjalista-ds-sprzedazy-W0QQAdIdZ2947
    89973