PracaGrupypl.praca.szukanawrocław / informatyk/programista

  • 1. Data: 2002-05-07 08:28:32
    Temat: wrocław / informatyk/programista
    Od: "Tomek Czapiga" <n...@p...onet.pl>

    mam 25 lat i szukam pracy we wroclawiu.

    posiadam praktyke na stanowiskach
    - administrator serwerow internetowych (poczta, www, news)... 2 lata
    - help desk, serwisant ... (3 lata)
    - programista (delphi, visualbasic, sql) ... rok
    - webdesign
    - systemy sprzedazy (subiekt, great plains dynamics)

    okresy pracy przeplataly sie wzajemnie tzn. w jednym czasie pracowalem dla 2
    / 3 firm...

    mam ukoncoczne studium informatyczne i obecnie studiuje informatyke
    zaocznie...

    zainteresowanym przesle cv i odpowiem na wszystkie pytania

    n...@p...onet.pl

    Pozdrawiam
    Tomek
    GG: 189650
    ICQ: 120459091
    "Wszyscy wiedza, ze czegos sie nie da zrobic. Az przychodzi ten jeden, ktory
    nie wie, ze sie nie da - i on to cos robi"