PracaGrupypl.praca.szukanawoj.zachodniopomorskie(sekretarka-asystentka szefa)

  • 1. Data: 2004-06-14 16:04:11
    Temat: woj.zachodniopomorskie(sekretarka-asystentka szefa)
    Od: "KASIUNIUNIA" <K...@W...PL>

    Poszukuję pracy w charakterze sekretarki-asystentki szefa. Sądzę, że mam
    odpowiednie kwalifikacje do pracy na tym stanowisku. Chciałabym zweryfikować
    wszystkie kwalifikacje zawodowe, tj. dobrą znajomość języka angielskiego i
    niemieckiego, prowadzenie biura, obsługę komputera i innych urządzeń
    biurowych, a także podstawy księgowości.Obecnie kończe kurs związany z tym
    stanowiskiem.Uważam, że wykorzystam umiejętności zawodowe i kwalifikacje
    osobiste uzyskane podczas nauki i dotychczasowej pracy.
    ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT: K...@w...pl
    Ps.Dla niewtajemniczonych mam 20 lat.