PracaGrupypl.praca.szukana › wirtyny WWW (php, sql, DHTML) oraz aplikacje (C/C++,Delphi,Java)

  • 1. Data: 2002-05-31 20:41:09
    Temat: wirtyny WWW (php, sql, DHTML) oraz aplikacje (C/C++,Delphi,Java)
    Od: "Kenzo" <k...@o...pl>

    Witam!
    Jestem studentem 3 roku SGH. Od paru lat zajmuję się programowaniem oraz
    tworzeniem stron internetowych (znajomość PHP, SQL, HTML, JavaScript).
    Posiadam doświadczenie związane z budowaniem serwisów internetowych (dla
    zainteresowanych CV i portfolio). W grę wchodzi jedynie praca zdalna (mam
    stały dostęp do internetu). Poszukuję pracy lub zleceń związanych z pisaniem
    aplikacji (C/C++, Delphi,Java) lub tworzeniem, aktualizacją serwisów WWW
    (znajomość środowiska Unix pozwala mi również administrować serwerami). Do
    moich atutów mogę też zaliczyć niewygórowane wymagania finansowe,
    dyspozycyjność i odpowiedzialność.

    Pozdrawiam, Kuba.

    k...@o...pl

  • 2. Data: 2002-05-31 21:16:16