PracaGrupypl.praca.szukanawiadomosc dla <NOborn4july@SPAMpoczta.onet.pl>

  • 1. Data: 2003-07-12 10:26:49
    Temat: wiadomosc dla <N...@S...onet.pl>
    Od: "Marty" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "born4july" <N...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bek1ps$57u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > marne, naprawdę ...już nie chodzi o poziom Twoich umięjętności, ale o
    > poczucie estetyki.
    >
    > born

    TO MOZE POKAZ SWOJE STRONY JEZELI POSIADASZ TO
    BYM ZOBACZYL JAK WYGLADA ESTETYCZNIE WYGLADAJACA STRONA.

    JA WCALE NIE PISZE ZE JESTEM WACHOWIEC NA POZIOMIE TWOIM,
    TO CO UWAZASZ ZA MARNE SAM MUSIALEM SIE NAUCZYC,
    NIE STAC MNIE NA KURSY. JESTEM ZWYKLY AMATOR KTORY
    CHCIALBY TROCHE ZAROBIC, TO WSZYSTKO.

    POZA TYM JEZELI PISZESZ TO PISZ NA MOJ E-MAIL
    A NIE NA GRUPE, MASZ SZCZESCIE, ZE PRZECZYTALEM
    TWOJA WIADOMOSC I MOGE ODPOWIEDZIEC.

    ALE DZIEKUJE ZA KRYTYKE, PRZYJALEM TO DO WIADOMOSCI

    MAM NADZIEJE, ZE NIE OBRAZILEM SWOIM E-MAILEM
    TWOJEGO POCZUCIA ESTETYKI.

    MARTY.