PracaGrupypl.praca.szukanawebmaster szuka stalej

  • 1. Data: 2004-04-20 07:43:44
    Temat: webmaster szuka stalej
    Od: "Michał T" <t...@g...pl>

    Witam,

    Poszukuje aktualnie stalej pracy jako web designer. (Mam rok

    doswiadczenia na podobnym stanowisku.)

    Posiadam wiedze na temat: html, dhtml, css, flash (action

    script), java script-poziom sredni, php- podstawy.

    Nie bede ukrywal, ze najmocniej pociaga mnie grafika

    (Photoshop) i tworzenie layout'ow. Obecnie mam zamiar uczyc sie

    grafiki 3d (3dmax), oraz w niedalekiej przyszlosci obrobki

    klipow filmowych na potrzeby www (after effect)

    Ponizej przedstawiam moje 3 wykonane w dosc szybkim czasie

    koncepcje projektow:

    http://www.kylieminouge.webpark.pl/ - strona zrobiona w

    technologii, html, css, flash

    http://www.brucewillisweb.webpark.pl/ - j.w.

    A oto moj stanowczo najlepszy (zarazem najswiezszy) projekt, na

    ktory prosze zwrocic szczegolna uwage:

    http://www.methtical.webpark.pl/ - technologia (html, ale

    przede wszystkim flash) Projekt ten pozwolil mi uwierzyc, ze

    moge zrobic, rzeczy niebanalne (zwlaszcza chodzi mi o grafike).

    Mysle, ze zarazem projekt ten przedstawia moj obecny poziom.

    Reszta linkow to prace w ktorych bralem udzial lub dokonywalem

    aktualizacji:

    www.osram.pl - aktualizacja tekstow, grafiki, zmiana ukladu

    strony, tworzenie grafiki, itd...

    www.kia.com.pl - j.w.