PracaGrupypl.praca.szukanawebmaster, programista WWW

  • 1. Data: 2004-10-13 14:44:05
    Temat: webmaster, programista WWW
    Od: "Marcin Szymonik" <s...@o...pl>

    Szanowni Panstwo

    Jestem studentem 4 roku informatyki na Akademii Gorniczo-Hutniczej w
    Krakowie
    Z checia podejme prace w charakterze webmastera / programisty WWW
    Ze wzgledu na studia interesuje mnie praca na 1/4 lub 1/2 etatu

    Moje CV i porftfolio i referencje znajda Panstwo pod adresem:
    http://me.ut.pl

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z
    Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,
    poz. 883)

    Lacze wyrazy powazania
    --
    Marcin Szymonik