PracaGrupypl.praca.szukanawaszawa - programista www-Student informatyki 5 roku PW

  • 1. Data: 2002-10-01 16:20:24
    Temat: waszawa - programista www-Student informatyki 5 roku PW
    Od: "Artur" <a...@p...fm>

    Wykonam serwis/strone www.
    Jestem studentem 5 roku informatyku Politechniki Warszawskiej.
    Umiejetnosci:

    - Znajomosc HTML,DHTML,CSS,JavaScript,VBScript,PHP,
    - znajomosc SQL oraz zagadnien zwiazanych z bazami danych,Ms Access,
    Oracle,Ms SQL, SQL Server, MySQL, InterBase, BDE
    - Znajomosc C/C++/Visual C++, Delphi (w pracy inzynierskiej)
    - Znajomosc narzedzi do tworzenia stron www Macromedia Flash,
    Dreamweaver, MsFrontPage, MsInterDev HomeSite i inne

    Doswiadczenie w pracy zdalnej.

  • 2. Data: 2002-10-04 13:28:02
    Od: "StarNET" <s...@s...net>

    Programista PHP+MySQL+Apache PILNIE POTRZEBNY !!!

    Od zaraz zatrudnimy programistę PHP, znającego technologię bazodanowe w
    oparciu o platformy OpenSource (Linux).
    Projekt opiera się o rozbudowany engine bazodanowy na MySQL lub Postgres
    (latest ver.) którego interface'em dla klienta będzie WYŁĄCZNIE przeglądarka
    internetowa (IE, Netscape, Opera etc).

    Do wykonania jest CAŁOŚĆ projektu od A do Z. W grę wchodzą tylko poważne
    oferty.

    Wszystkich zainteresowanych szczegółami projektu zapraszamy do współpracy.
    Forma dowolna. F-VAT, Um.o dzieło, zlecenie itp.

    Sprawa jest BARDZO, BARDZO PILNA !!!

    Kontakt:

    StarNET Telecom
    # 502 426 820