PracaGrupypl.praca.szukana[warszawa] studentka kulturoznawstwa[warszawa] studentka kulturoznawstwa
  • Data: 2005-10-09 08:41:29
    Temat: [warszawa] studentka kulturoznawstwa
    Od: "Jarek Żeliński" <j...@z...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ogł. grzecznościowe]
    Studentka studiów magisterskich podejmie pracę

    Od bieżącego roku akademickiego studiuję w Szkole Wyższej Psychologii
    Społecznej w trybie zaocznym (uzupełniające studia magisterskie, po
    licencjacie zakończonym oceną bardzo dobrą). Jako studentka studiów
    zaocznych zamierzam podjąć pracę dającą mi względną niezależność i
    jednocześnie pozwalającą rozwijać zainteresowania związane z kierunkiem
    studiów, oraz hobby które są silnie z sobą związane. Dotychczasowa wiedza i
    doświadczenia zdobyte na studiach (których podstawą było poznawanie ludzi i
    komunikacja społeczna) dają mi możliwość umiejętnego zajmowania się tymi
    wszystkimi aspektami pracy firmy, które dotyczą kontaktów z jej otoczeniem,
    w szczególności z jej klientami. Sądzę, że mimo braku doświadczenia
    zawodowego sprawdzę się w roli osoby odpowiedzialnej za kontakty w firmie,
    w tym także kontakty z klientami.
    Kontakt: mailto:u...@i...pl

    Marta Ł.