eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanawarszawa/doswiadczenie/szkoleniaIT/biurowa/wawaaaaaaaa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-02-15 15:26:47
    Temat: warszawa/doswiadczenie/szkoleniaIT/biurowa/wawaaaaaaaa
    Od: "Luiza" <a...@o...pl>

    Witam,

    Szukam pracy biurowej najlepiej przy realizacji, koordynowaniu szkolen (np.
    z branzy IT).


    doswiadczenie:

    ( Edytuj )
    - kontakt z klientem zainteresowanym szkoleniem (staly kontakt z klientem w
    trakcie realizacji szkolenia);
    - przeprowadzanie badania potrzeb uczestników szkolenia oraz ewaluacji
    szkolenia w postaci ankiet;
    - przygotowanie szkolenia (materialy, formularze, nadzorowanie dzialu Help
    Desk w przygotowaniu odpowiedniego sprzetu i oprogramowania, narzedzia
    pracy);
    - kontakt i wspólpraca z trenerem prowadzacym szkolenie;
    - uczestnictwo w szkoleniach (np. zarzadzanie czasem);
    - realizacja i nadzór nad szkoleniami, szkoleniami dofinansowanymi z Unii
    Europejskiej oraz projektów szkoleniowych;
    - pomoc w opracowywaniu materialów szkoleniowych i raportów;
    - obsluga komputera: srodowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
    Outlook, The Bat;
    - jezyki obce: Jezyk angielski w stopniu komunikatywnym;
    - dobra znajomosc programu eFaktury, systemu CRM, systemów CMS;
    - doswiadczenie w zarzadzaniu prawidlowym funkcjonowaniem biura;
    - doswiadczenie w kontaktach oraz w stalej wspólpracy B2B, B2C,
    organizowanie i obsluga spotkan;
    - doswiadczenie w przygotowywaniu prezentacji, dokumentów, archiwizacji
    dokumentów firmy, prowadzeniu i tworzeniu baz danych, raportów, prowadzeniu
    spraw administracyjnych; - doswiadczenie w koordynowaniu kilkuosobowych grup
    pracowników; - doswiadczenie w pracy w dziale calldesk; - zaswiadczenie o
    ukonczeniu kursu wychowawcy obozów i kolonii oraz dyplom ukonczenia
    szkolenia "zarzadzania czasem"; - umiejetnosc obslugi urzadzen
    biurowych,;Podaj dodatkowe informacje, które beda dostepne dla pracodawców.
    | Zwykly tekst Html


    - kontakt z klientem zainteresowanym szkoleniem (staly kontakt z klientem w
    trakcie realizacji szkolenia);
    - przeprowadzanie badania potrzeb uczestników szkolenia oraz ewaluacji
    szkolenia w postaci ankiet;
    - przygotowanie szkolenia (materialy, formularze, nadzorowanie dzialu Help
    Desk w przygotowaniu odpowiedniego sprzetu i oprogramowania, narzedzia
    pracy);
    - kontakt i wspólpraca z trenerem prowadzacym szkolenie;
    - uczestnictwo w szkoleniach (np. zarzadzanie czasem);
    - realizacja i nadzór nad szkoleniami, szkoleniami dofinansowanymi z Unii
    Europejskiej oraz projektów szkoleniowych;
    - pomoc w opracowywaniu materialów szkoleniowych i raportów;
    - obsluga komputera: srodowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
    Outlook, The Bat;
    - jezyki obce: Jezyk angielski w stopniu komunikatywnym;
    - dobra znajomosc programu eFaktury, systemu CRM, systemów CMS;
    - doswiadczenie w zarzadzaniu prawidlowym funkcjonowaniem biura;
    - doswiadczenie w kontaktach oraz w stalej wspólpracy B2B, B2C,
    organizowanie i obsluga spotkan;
    - doswiadczenie w przygotowywaniu prezentacji, dokumentów, archiwizacji
    dokumentów firmy, prowadzeniu i tworzeniu baz danych, raportów,
    prowadzeniu spraw administracyjnych;
    - doswiadczenie w koordynowaniu kilkuosobowych grup pracowników;
    - doswiadczenie w pracy w dziale calldesk;
    - zaswiadczenie o ukonczeniu kursu wychowawcy obozów i kolonii oraz dyplom
    ukonczenia szkolenia "zarzadzania czasem";
    - umiejetnosc obslugi urzadzen biurowych,;


    kontakt: chogata@op_wykasuj_.pl

    luiza


    Anuluj
    Jestes pewien, ze chcesz sformatowac tekts jako 'Zwykly tekst'?Orginalny
    format pliku zostanie usuniety.

    TakNie


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1