PracaGrupypl.praca.szukana[warszawa] [dodatkowa] PR, media, DTP

  • 1. Data: 2004-01-30 19:27:27
    Temat: [warszawa] [dodatkowa] PR, media, DTP
    Od: "paollo" <p...@i...pl>

    witam
    pracuję na etacie, ale mam za dużo wolnego czasu i chętnie zaangażuję się
    jakiś ciekawy projekt
    jestem dziennikarzem, pijarowcem, dużo pracowałem (i pracuję nadal) w DTP
    (InDesign, Illustrator, Corel, PageMaker, Photoshop - w zależnosci od
    potrzeb, tylko PC)
    sporo piszę, sporo publikuję (różne rzeczy - od publicystyki społecznej,
    kulturalnej, do tekstów z ogólnie pojmowanej informatyki)
    jakby co - proszę o kontakt na adres paollo(at)skutecki(dot)fr(dot)pl
    pozdrawiam
    paollo

    ps. nie szukam roboty wyłącznie dla kasy, tylko jakiegoś ciekawego wyzwania,
    choć czasy poświęcania wieczorów i nocy za friko też już minęły :-)

    --
    slowa: http://www.skutecki.fr.pl
    dzwieki: http://www.4ad.art.pl