PracaGrupypl.praca.szukanawarszawa / ciekawa-biurowa itp...

  • 1. Data: 2002-10-11 09:55:01
    Temat: warszawa / ciekawa-biurowa itp...
    Od: <w...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuję stałej pracy biurowej. Posiadam doświadczenie w obsłudze klienta i
    sprzedaży. Dotychczas pracowałem w firmie będącej operatorem telefonii
    komórkowej, w firmie rekrutacyjnej oraz w dużym banku zagranicznym.

    Posiadam zaawansowaną znajomość jęz. angielskiego, którą chciałbym
    wykorzystywać w pracy. Ponadto Ms-Office i urządzenia biurowe.

    Zainteresowanym mogę przesłać CV.Proszę o kontakt:
    0-507 738 680; w...@w...pl
    Wojciech S.