PracaGrupypl.praca.szukana › warszawa/branrza_telekomunikacyjna

  • 1. Data: 2006-05-10 11:22:36
    Temat: warszawa/branrza_telekomunikacyjna
    Od: "Mieczysław Siemiak" <s...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !

    Poszukuję pracy w solidnej firmie z branży telekomunikacyjnej,
    która pozwoli mi rozwijać się, podnosić swoje kwalifikacje oraz
    wzbogacać wiedzę
    zdobytą w trakcie studiów w Wojskowej Akademii Technicznej
    na wydziale elektroniki.
    Jestem osobą młodą, uczciwą i dyspozycyjną. Szybko się uczę, jestem
    otwarty
    na doskonalenie swoich umiejętności.
    Byłbym zainteresowany pracą
    ciekawa i dającą możliwości samorealizacji.
    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    s...@p...onet.pl
    * umiejętności:
    - znajomość systemu AUROX 11.0
    - obsługa programów CorelDRAW, Matlab-Symulink,
    - tworzenia baz danych SQL, Access
    - podstawy programowania w języku C++, VHDL,
    * predyspozycje:
    - zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiedzy;
    - doskonała organizacja pracy;
    - cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, uprzejmość,
    kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność
    komunikatywność;
    * zainteresowania
    - sieci teleinformatyczne,
    - systemy komunikacji bezprzewodowej