-
1. Data: 2009-02-08 20:52:26
Temat: warszawa/biurowa/szkoleniaIT/doswiadczenie
Od: "Luiza" <a...@o...pl>
Witam,
Szukam pracy biurowej najlepiej przy realizacji, koordynowaniu szkolen (np.
z branzy IT).
doswiadczenie:
( Edytuj )
- kontakt z klientem zainteresowanym szkoleniem (staly kontakt z klientem w
trakcie realizacji szkolenia);
- przeprowadzanie badania potrzeb uczestników szkolenia oraz ewaluacji
szkolenia w postaci ankiet;
- przygotowanie szkolenia (materialy, formularze, nadzorowanie dzialu Help
Desk w przygotowaniu odpowiedniego sprzetu i oprogramowania, narzedzia
pracy);
- kontakt i wspólpraca z trenerem prowadzacym szkolenie;
- uczestnictwo w szkoleniach (np. zarzadzanie czasem);
- realizacja i nadzór nad szkoleniami, szkoleniami dofinansowanymi z Unii
Europejskiej oraz projektów szkoleniowych;
- pomoc w opracowywaniu materialów szkoleniowych i raportów;
- obsluga komputera: srodowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
Outlook, The Bat;
- jezyki obce: Jezyk angielski w stopniu komunikatywnym;
- dobra znajomosc programu eFaktury, systemu CRM, systemów CMS;
- doswiadczenie w zarzadzaniu prawidlowym funkcjonowaniem biura;
- doswiadczenie w kontaktach oraz w stalej wspólpracy B2B, B2C,
organizowanie i obsluga spotkan;
- doswiadczenie w przygotowywaniu prezentacji, dokumentów, archiwizacji
dokumentów firmy, prowadzeniu i tworzeniu baz danych, raportów, prowadzeniu
spraw administracyjnych; - doswiadczenie w koordynowaniu kilkuosobowych grup
pracowników; - doswiadczenie w pracy w dziale calldesk; - zaswiadczenie o
ukonczeniu kursu wychowawcy obozów i kolonii oraz dyplom ukonczenia
szkolenia "zarzadzania czasem"; - umiejetnosc obslugi urzadzen
biurowych,;Podaj dodatkowe informacje, które beda dostepne dla pracodawców.
| Zwykly tekst Html
- kontakt z klientem zainteresowanym szkoleniem (staly kontakt z klientem w
trakcie realizacji szkolenia);
- przeprowadzanie badania potrzeb uczestników szkolenia oraz ewaluacji
szkolenia w postaci ankiet;
- przygotowanie szkolenia (materialy, formularze, nadzorowanie dzialu Help
Desk w przygotowaniu odpowiedniego sprzetu i oprogramowania, narzedzia
pracy);
- kontakt i wspólpraca z trenerem prowadzacym szkolenie;
- uczestnictwo w szkoleniach (np. zarzadzanie czasem);
- realizacja i nadzór nad szkoleniami, szkoleniami dofinansowanymi z Unii
Europejskiej oraz projektów szkoleniowych;
- pomoc w opracowywaniu materialów szkoleniowych i raportów;
- obsluga komputera: srodowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
Outlook, The Bat;
- jezyki obce: Jezyk angielski w stopniu komunikatywnym;
- dobra znajomosc programu eFaktury, systemu CRM, systemów CMS;
- doswiadczenie w zarzadzaniu prawidlowym funkcjonowaniem biura;
- doswiadczenie w kontaktach oraz w stalej wspólpracy B2B, B2C,
organizowanie i obsluga spotkan;
- doswiadczenie w przygotowywaniu prezentacji, dokumentów, archiwizacji
dokumentów firmy, prowadzeniu i tworzeniu baz danych, raportów,
prowadzeniu spraw administracyjnych;
- doswiadczenie w koordynowaniu kilkuosobowych grup pracowników;
- doswiadczenie w pracy w dziale calldesk;
- zaswiadczenie o ukonczeniu kursu wychowawcy obozów i kolonii oraz dyplom
ukonczenia szkolenia "zarzadzania czasem";
- umiejetnosc obslugi urzadzen biurowych,;
kontakt: chogata@op_wykasuj_.pl
luiza
Anuluj
Jestes pewien, ze chcesz sformatowac tekts jako 'Zwykly tekst'?Orginalny
format pliku zostanie usuniety.
TakNie