-
1. Data: 2005-01-11 17:31:53
Temat: warszawa/Konsultant Service Desk/umowa zlecenie
Od: Paweł Musijowski <p...@i...com.pl>
Firma informatyczna pilnie poszukuje osoby (najlepiej studenta studiów
zaocznych) do pracy biurowej w Warszawie na stanowisku Konsultanta ds.
Obsługi Technicznej.
Do zadań kandydata będzie należało:
- Kontakt telefoniczny z użytkownikami aplikacji
- Pomoc użytkownikom w zakresie konfiguracji aplikacji na zdalnym środowisku
- Prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami i użytkownikami aplikacji
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Win9x, NT, Me, 2000, XP
- Bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania przeglądarek internetowych
- Podstawowa znajomość budowy i funkcjonowania komputera
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci IP
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Wysoka kultura osobista
Mile widziana:
- Znajomość HTML, PHP, JavaScript
- Zdolności handlowe
Oferujemy:
- Pracę w miłej atmosferze, w młodym i dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Kontakt z nowymi technologiami
Forma zatrudnienia:
- umowa zlecenie, po okresie próbnym - umowa o pracę
Wszystkich zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o pilne przesłanie
dokumentów
aplikacyjnych (CV i listu motywacyjnego) wraz z informacja o oczekiwaniach
finansowych na adres e-mail: s...@w...pl z dopiskiem w tytule "praca:
Konsultant Service Desk"
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Zgłoszenie powinno zawierać następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia
29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późn. zm."