PracaGrupypl.praca.szukana[w-wa/olsztyn/trójmiasto] Admin., Programista, Help Desk[w-wa/olsztyn/trójmiasto] Admin., Programista, Help Desk
  • Data: 2005-02-17 07:44:45
    Temat: [w-wa/olsztyn/trójmiasto] Admin., Programista, Help Desk
    Od: "d+" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy w branży IT.
    Mam 25 lat, wykształcenie wyższe, stan wolny, bez nałogów, prawo jazdy AB (7 lat
    bezwypadkowej jazdy),

    NIE WYMAGAJĄCY FINANSOWO (w granicach rozsądku)

    Moje umiejętności po krótce to (proszę pytać o CV):

    - Windows * (na poziomie administracji/b. dobrze)

    - Linux * (na poziomie administracji/b. dobrze / administracja serwerem - ok 300
    userów, Linux Slackware, 4 lata doświadczenia)

    - LAN/WAN, budowa i eksploatacja sieci (b. dobrze / doświadczenie)

    - Bazy danych SQL (MySQL, Access, Postgres, inne / b. dobrze)

    - HTML/XHTML/Javascript/PHP (kilkuletnie doświadczenie / b. dobrze)

    - Perl (b. dobrze)

    - C/C++, inne (dostatecznie)

    - inne zagadnienia - kwestia kilku godzin.

    INNE:
    Praca za granicą w dziale IT (anglia), duże doświadczenie w Help Desk i
    administracji sieciami/serwerami/systemami informatycznymi.
    Znakomita umiejętność rozwiązywania problemów wszelakiej maści.