PracaGrupypl.praca.szukanaw-wa/ absolwentka UW szuka pracy biurowejw-wa/ absolwentka UW szuka pracy biurowej
  • Data: 2003-04-26 19:13:13
    Temat: w-wa/ absolwentka UW szuka pracy biurowej
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem absolwentką UW i od roku szukam pracy.

    Skończyłam filoogię ukraińską i myślę, że znam ten język dobrze - jak
    wiecie, często skończyć coś, nie znaczy nauczyć się czegoś... Ja na
    szczęscie dobrze posługuję się tym językiem.

    Niestety, zapotrzebowania (jak do tej pory) na kogoś takiego jak ja
    niema.... Wiem, że wybrałam dość nietypowy kierunek studiów ale w tej chwili
    nie marnuję czasu i od pazdziernika ubiegłego roku pogłebiam swoją wiedzę z
    zakresu prawa, nie tylko administracyjnego, ale i prawa cywilnego, pracy,
    gospodarczego oraz finansowego na Podyplomowe Studium Administracji.

    Rownież praca z komputeram nie sprawia mi trudnosci - znam programy
    komputerowe takie jak :Word( bardzodobrze),
    Power Point i Excel ( podstawy)oraz obsługę urzadzeń biurowych.

    W przyszłej pracy bardzo chciałabym połaczyć te dwa kierunki ze sobą - może
    mi się uda... a jesli nie, to chcialabym wykorzystać choć cześć wiedzy jaką
    posiadam - jesli nie filologicznej to może prawniczej.

    Jestem osobą pogodną, obowiązkową, łatwo nawiązujacą kontakty z ludzmi,
    umiejącą pracować w zespole jak i indywidualnie.

    Jesli ktoś byłby zainteresowany współpracą, to bardzo prosze o kontakt
    mailowy lub telefoniczny :
    m...@c...pl
    lub tel.0601 213 680

    Pozdrawiam,