PracaGrupypl.praca.szukana › [w-wa] Prowizja za pomoc w znalezieniu pracy

  • 1. Data: 2004-09-07 09:16:49
    Temat: [w-wa] Prowizja za pomoc w znalezieniu pracy
    Od: "sunny" <s...@p...interia.pl>

    ponieważ większość osób znajduje prace przez znajomych a ja niestety takich
    znajomość nie posiadam w związku z tym dam prowizje od mojego wynagrodzenia
    osobie która pomoże mi znaleźć prace w W-wie.
    Jeżeli coś wiecie o wolnym wakacie u siebie w firmie, dajcie znać - możecie
    zarobić:))

    Mam wykształcenie wyższe i doświadczenie na stanowisku kierowniczym
    (administracja, zarządzanie) + dział wsparcia sprzedaży (motywacja)
    szkolenia, księgowość.

    Czekam na poważne oferty - GG: 5804913
    mail: sunny_i(małpa)poczta.interia.pl