PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?w jakim formacie CV ?
    From: bullet <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: w jakim formacie CV ?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 10:06:49 +0100

    witam
    taka troche błacha sprawa ale ...
    obecnie szukam pracy i wysyłam CV-ki w formacie pdf głównie z tego powodu że
    szczęśliwie nie mam windowsa i offica tylko linuksa i OO, pozatym CV w
    takim formacie wygląda o niebo lepiej niż jako ms doc, jest miłe dla oka i
    przejrzyste
    tylko ...
    ostatnio otrzymałem maila od jakiejś tępej sekretarki że jej sie to w MS nie
    otwiera i tu się zacząłem zastanawiać ile takich głupich blondynek od
    podawania kawy wywaliło te maile do kosza?
    zastanawiam się czy pisać w mailu adnotację, że to jest pdf,
    kożystanie z MS u mnie w domu jest naprawde problematyczne
    prawdopodobnie skończy się na tym, że u kumpla zrobie sobie jakieś w doc'u
    i będe sobie takie wysyłał, bo czasami takie napisane w OO po otwrciu w MS
    źle się wyświetla, linijki są poprzesuwane, rozmiary czcionek pozmieniane,
    przeczytać się normalnie da ale czasami wygląda jakby pisał to idiota.
    są jakieś standardy na tego typu dokumenty ?(poza wszędobylstwem MS)
    i czy opłaca się pisać, że to pdf i jak są problemy z otwarciem to niech
    dadzą znać lub otworzą adobem

    pozdrawiam