PracaGrupypl.praca.szukanaw Warszawie/etat/marketing/reklama

  • 1. Data: 2005-07-02 19:06:04
    Temat: w Warszawie/etat/marketing/reklama
    Od: Pszczoła <m...@l...com.pl>

    witam,

    mam 26 l.skonczylam dziennikarstwo i j.nordyckie.
    Kilkuletni staz zawodowy. (office manager, staz dziennikarski).Obecnie
    pracuje w agencji reklamowej:korekta newsletterow,broszur;wspolpraca ze
    studiami fotograficznymi, podwykonawcami, szukanie,wybor i kupno zdjec
    do projektow i itd.

    Poszukuje ciekawej pracy z mlodymi ludzmi pelnymi pomyslow! jestem
    dyspozycyjna.W trakcie kursu na prawo jazdy.Interesuje mnie tylko praca
    na etat. Okres wypowiedzenia: 2 tyg.
    cv na zyczenie

    Pozdrawiam
    M.