PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop macierzynski- kodeks pracy

  • 1. Data: 2004-09-14 12:23:24
    Temat: urlop macierzynski- kodeks pracy
    Od: "Renia" <r...@p...pl>

    mam pytanie. zaraz po urodzeniu dziecka mam zamiar podpisac umowe o prace ,
    nadmienie , ze chodzi o staż podyplomowy w zawodzie lekarza. Czy po
    podpisaniu umowy przysługuje mi od razu urlop macirzynski?mimo ,że dziecko
    urodzi sie przed podpisaniem umowy?

    Renia

  • 2. Data: 2004-09-14 16:39:12
    Temat: Re: urlop macierzynski- kodeks pracy
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Renia wrote:
> [...]
    > Czy po podpisaniu umowy przysługuje mi od razu urlop macirzynski?mimo
    > ,że dziecko urodzi sie przed podpisaniem umowy?

    a jaki jest Twoj status obecnie?

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl