PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-02-01 11:28:02
    Temat: urlop i zwolnienie lekarskie
    Od: Daniel <dpilat@(no.spam)konto.pl>

    Pracodawca wypowiedzial mi umowe o prace dnia 30.01 argumentujac ze
    przyczna byla po stronie pracodawcy polegajaca na zmianach
    organizacyjnych spolki oraz ograniczenia kosztow dzialalnosci.

    Na podstawie artykulu 167 par.1 udzielono mi urlopu do konca trwania
    okresu wypowiedzenia w moim przypadku miesiac.

    Mam pytanie:

    Czy jezeli z dniem 02.02 otrzymala bym zwolnienie lekarskie to co sie
    dziej wowczas z trwajacym urlopem ?

    dziekuje
    Gosia

  • 2. Data: 2004-02-01 13:32:34
    Temat: Re: urlop i zwolnienie lekarskie
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Czy jezeli z dniem 02.02 otrzymala bym zwolnienie lekarskie to co sie
    > dziej wowczas z trwajacym urlopem ?

    z tego co wiem, to ulega przerwaniu i jestes jak na zwolnieniu lekarskim

    jak sie skonczy zwolnienie, a urlop trwalby dluzej, to nie masz juz urlopu a
    powinnas zglosci sie do pracy

    w razie watpliwosci najlepiej zadwzonic do PIP (panstwowa inspekcja pracy) i
    poprosic o porade prawna

  • 3. Data: 2004-02-01 21:33:57
    Od: "M&M" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

> [...]
    >
    > Mam pytanie:
    >
    > Czy jezeli z dniem 02.02 otrzymala bym zwolnienie lekarskie to co sie
    Urlop wypoczynkowy ulega przerwaniu.
    Jezeli zwolnienie lekarskie bedzie trwało do końca wypowiedzenia, wtedy
    pracodawca musi wypłacic Ci ekwiwalent pienięzny za nie wykorzystany urlop.
    Wg.KP art.37 parag.2 jezeli zwalnia pracodawca naleza Ci sie jeszcze dwa
    dni robocze na poszukiwanie pracy.
    Pozdrawiam
    Monika