PracaGrupypl.praca.dyskusjeup i meldunek › up i meldunek
  • Data: 2006-03-23 10:45:00
    Temat: up i meldunek
    Od: "tdq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zadalem na grupie niedawno pytanie odnosnie sytuacji gdy chce sie
    rejestrowac w up w innym powiecie. (czy musze sie meldowac?).

    Otorz bylem dziasiaj w up i tylko nerw mi skoczyl....

    dz.u. 210 25.10.2005 poz.1746 mowi:

    "§ 2. 1. Bezrobotny zgłasza się, w celu dokonania rejestracji, do
    powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na zameldowanie w miejscu
    pobytu stałego lub czasowego, a jeżeli nie jest zameldowany - do powiatowego
    urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa."

    A oni mi swoja interpretacje, ze jak przebywa to musi byc zameldowany.
    Tylko, ze ja nie chce sie tu meldowac poniewaz za czesto zmieniam miejsce
    pobytu, a w miejscu stalego meldunku i tak bywam co tydzien (w niedziele
    :( )
    z kolei zameldowac sie tez nie jest tak latwo, kwitologia, wlasciciela
    ciagac, akty wlasnosci itp.

    I jak tu sie nie wnerwic, kiedy ta biurokracja sie skonczy we wtym kraju.

    Pozytyw tylko taki , ze wiosne mamy, 3mta sie.
    jurek