PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie a zasilek maciezynski › umowa zlecenie a zasilek maciezynski
    From: Karolina <k...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa zlecenie a zasilek maciezynski
    Date: Tue, 19 Jun 2012 19:49:54 +0200

    Czesc

    Mam nieszczegolna sytuacje: Jestem w ciazy, w sierpniu konczy mi sie
    umowa na zastepstwo a porod, jak wszystko dobrze pojdzie, pod koniec
    wrzesnia. W ZUSie powiedzieli mi, ze pomimo iz pracowalam przez 6 lat na
    umowe o prace (tylko ostatnia umowa jest na zastepstwo) to i tak zasilek
    maciezynski mi sie NIE nalezy.

    Pojawila sie mozliwosc by od 1 sierpnia podpisac umowe zlecenie, ze
    skladka chorobowa, z zaznajomiona firma. Toretycznie wtedy
    przyslugiwalby mi zasilek maciezynski. Czy to przejdzie ? Ktos ma
    informacje ze ZUS moze to zakwestionowac ? Oczywiscie zaraz po porodzie
    rozwiaze ta umowe zlecenie. Zapewne juz przez caly wrzesien bede na L4

    pozdrawiam
    Karolina