PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa - zlecenie › umowa - zlecenie
    From: "Cl@udi@" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa - zlecenie
    Date: 19 Mar 2007 06:03:30 -0700

    witam serdecznie mam pytanie odnośnie umowy - zlecenie :

    Czy pracując przez okres 4 lat na umowe - zlecenie moge domagac sie
    umowy na etat ( czy w ogóle firma może tyle czasu zatrudniać na u-
    z?).

    czy pracodawca ma obowiązek wystawić mi zaświadczenie o przebytym
    zatrudnieniu na umowe-zlecenie( w posredniaku wymagają w/w
    zaświadczenie) co robić gdy firma czegos takiego nie chce wystawić.

    Jeszcze wiele innych pytań pewnie się znajdzie ale nie wiem od czego
    zacząć. Dzieki za wszystkie informacje, które zdołacie napisać.
    Pozdrawiam.