PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę a składki

  • 1. Data: 2004-02-10 10:44:40
    Temat: umowa o pracę a składki
    Od: "Izabela" <i...@i...pl>

    Chcę podpisac umowę cywilno-prawną na czas nieokreślony gdzie moje zarobki
    będą zerowe.Będę pracować za darmo, coś jak wolontariat, ale nie wolontariat
    ale umowa cywilno-prawna.Teraz moje pytanie- czy muszę odprowadzać jakies
    skladki? jesli tak to jakie? jaka jest ich wysokość? albo gdzie mogę
    zasięgnąć języka w tej sprawie?
    Izabela

  • 2. Data: 2004-02-10 10:46:25
    Temat: Re: umowa o pracę a składki
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale umowa cywilno-prawna.Teraz moje pytanie- czy muszę odprowadzać jakies
    > skladki? jesli tak to jakie? jaka jest ich wysokość? albo gdzie mogę

    psujesz rynek pracy...

    Karmakoma.

  • 3. Data: 2004-02-10 12:29:32
    Od: "Izabela" <i...@i...pl>

    > psujesz rynek pracy...

    Nie znasz sytuacji - to nie komentuj, bo jeszcze bardziej psujesz mi
    humor.Ja szukam pomocy, rady a nie przygłupich komentarzy.

    Izabela

  • 4. Data: 2004-02-10 13:18:11
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    > Nie znasz sytuacji - to nie komentuj, bo jeszcze bardziej psujesz mi
    > humor.Ja szukam pomocy, rady a nie przygłupich komentarzy.

    Nie nazywaj czyichś komentarzy przygłupimi. Jakaś prawda w tym komentarzu jest
    przecież ukryta.

  • 5. Data: 2004-02-10 19:08:36
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > ale umowa cywilno-prawna.Teraz moje pytanie- czy muszę odprowadzać jakies
    > skladki? jesli tak to jakie? jaka jest ich wysokość? albo gdzie mogę

    Jak nie bedziesz otrzymywać wynagrodzenia, to z czego Twój np. zleceniodawca
    ma odprowadzić składki.Pozdrawiam.