PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo - prawa autorskie › umowa o dzielo - prawa autorskie
    From: ThauthiM <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa o dzielo - prawa autorskie
    Date: Mon, 07 Feb 2005 20:16:00 +0000

    Witam,

    wiem ze ten temat byl juz kilka razy na grupie poruszany, ale niestety
    dokladnego opisu nie znalazlem. Jak wyglada sprawa wypisania umowy o
    dzielo z przekazaniem praw autorskich? slyszalem, ze w przypadku gdy
    zostanie zawarta umowa o dzielo z przekazaniem praw autorskich to obie
    strony rozliczaja sie zaledwie z polowy z 19%. Jak wyglada
    przykladowa taka umowa? Czy potrzeba umiescic jakies specjalne
    podpunkty, naglowek? Moze ma ktos jakis wzor takiej umowy? Moglby mi ktos
    ten temat dokladnie objasnic? Jak to wyglada od strony zleceniodawcy, a
    jak ze strony zleceniobiorcy?

    Bardzo dziekuje za odpowiedz