PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa na czas okreslonyumowa na czas okreslony
  • Data: 2004-09-28 05:20:22
    Temat: umowa na czas okreslony
    Od: "Matthew" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupę!

    Wiem, że temat był nie dawno wałkowany na grupie, ale tam nie było przypadku
    takiego jak mój. Mam takie pytanie: Czy umowę na czas określony -
    na_dokładnie_pół_roku można wypowiedziec i z jakim okresem? Jest to moja
    druga umowa. Pierwsza była od 1.01 do 30.06, a obecna od 1.07 do 31.12. Wiem
    że w przepisach jest mowa o umowei poniżej i powyżej pół roku. A co w moim
    przypadku?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Matthew